surmysuu
surmysuusurmysuu

اسباب بازي بزرگترين آهنربا براي بچه ها است. براي والدين بسيار دشوار است كه تقاضاي كودكان خود را براي يك اسباب بازي در يك فروشگاه اسباب بازي كاهش دهند. فروشگاه آنلاين اسباب بازي بچه ها در چند وقت اخير محبوبيت زيادي پيدا كرده است زيرا اين تنها راه ممكن براي والدين براي دور نگه داشتن بچه ها از فروشگاه است. راه اندازي فروشگاه اسباب بازي آنلاين در واقع يك تجارت سودآور است. طبق تحقيقات و آمارهاي اخير پيش بيني شده است كه دسته بندي اسباب بازي ها و سرگرمي ها با سرعت سالانه 26.2٪ ، سال 2023 رشد مي كند. استراليا ، ايالات متحده ، فرانسه و انگليس و كشورهاي آسيايي بزرگترين مناطق از نظر داشتن تعداد قابل توجه و در حال افزايش كودكان هستند. . در سال 2014 ، اين كشورها نرخ زاد و ولد كودكان 5/12 (ميزان بسيار بالايي) از هر 1000 نفر داشته است. از طريق چنين ارقامي مي توان به راحتي پيش بيني كرد كه توليدكنندگان اسباب بازي اين كشورها آينده مطمئني خواهند داشت. بنابراين ، هرگز زمان بهتري براي راه اندازي فروشگاه آنلاين اسباب بازي بچه ها نبوده است.

يك فروشگاه آنلاين اسباب بازي مي تواند يك تجارت پرسود باشد ، زيرا صرف نظر از اينكه اقتصاد چگونه پيش مي رود ، والدين دوست دارند شادي را كه يك اسباب بازي كاملاً جديد به همراه دارد ، در چهره كودك ببينند. فقط زمان تولد كودك نيست كه خريد در نظر گرفته شده است ، بلكه مي تواند هديه اي براي تعطيلات يا هديه اي براي يك دستاورد باشد.

بنابراين ، اگر تمايل به راه اندازي فروشگاه اسباب بازي خود داريد ، اما فاقد سرمايه گذاري هستيد ، شروع آنلاين آن مي تواند بسياري از مسائل مالي شما را حل كرده و شروعي آرام را براي شما فراهم كند! همچنين مي توانيد براي كاهش بيشتر تنظيمات و هزينه هاي جانبي ، مدل dropshipping را براي فروشگاه آنلاين خود در نظر بگيريد.

درست مثل ساير مشاغل جديد ، يك فروشگاه اسباب بازي آنلاين نياز به برنامه ريزي استراتژيك و اجراي صحيح در بازاريابي ، عمليات ، خريد ، مديريت و دانش فني و همچنين مهارت هاي خدمات مشتري دارد.

اين مقاله به شما كمك مي كند تا با حركات استراتژيك موانع مالي را برطرف كنيد ، بنابراين مي توانيد يك طرح تجاري پرسود براي فروشگاه اسباب بازي آنلاين خود ايجاد كنيد.

اما شما نبايد اشتياق و اشتياق خود را به خطر بياندازيد ، زيرا به محض اينكه فروشگاه اينترنتي اسباب بازي عملياتي شد ، به تمام توجه و انرژي شما احتياج دارد!

شما ميتوانيد از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رايگان استفاده كنيد و همين طور ميتوانيد تغييرات دلخواه را اجرا كنيد . گروه نرم افزاري اوژن بيش از 8 سال است كه در زمينه طراحي سايت فروشگاه اينترنتي فعاليت مي نمايد. در حال حاضر با تمركز بر روي فروشگاه اينترنتي، توانسته است محصولي با استاندارد بالا طراحي و توليد نمايد.
براي مشاوره رايگان با شماره 09116367929  تماس بگيريد

با فروشگاه ساز اوژن يك فروشگاه قابل اطمينان راه‌اندازي كنيد

طراحي فروشگاه اينترنتي اسباب بازي

دقيقاً براي شروع چه چيزي لازم داريد؟

شروع فروش آنلاين اسباب بازي به سختي كار احتياج دارد و براي شروع به كمي آموزش فني نياز داريد. همانطور كه ياد مي گيريد چگونه فروشگاه اسباب بازي آنلاين پي در پي خود را ايجاد كنيد ، ممكن است به چند توصيه براي كمك به شما در راه خود نياز داشته باشيد.

1. فروشگاه آنلاين شما همه چيز است

اگر نمي دانيد چگونه يك پورتال آنلاين ايجاد كنيد كه به عنوان همه چيز براي فروش اسباب بازي هاي متوالي شما كار كند ، يا تمام مهارت ها يا ابزارهاي اساسي براي ايجاد چنين پورتال اسباب بازي ها را نداريد ، ممكن است هزاران منبع يا الگو را به صورت آنلاين در دسترس داشته باشيد شروع با آن الگوها را انتخاب كنيد ، رنگها و موضوعاتي را ببينيد كه واقعاً براي مخاطب هدف شما صحبت مي كنند - معمولاً والدين كودك يا كودك آنها. بيشتر ، هنوز هم براي اينكه پرتال آنلاين خود را سخت كوش ترين كارمند خود كنيد ، به مشاوران و طراحان فروشگاه آنلاين و تجارت الكترونيكي نياز خواهيد داشت كه بتوانند به شما كمك كنند تا پورتال خود را اطمينان حاصل كنيد تا بهترين نتيجه را ببريد.

2. يك فروشگاه آنلاين جذاب بسازيد

با قرار دادن برخي از افكار خلاقانه (طبق نظر بچه ها يا والدين كودك) در هويت خود ، يك فروشگاه اسباب بازي آنلاين ايجاد كنيد. يك نام منحصر به فرد و مرتبط ، آرم چشم نواز ، طرح تميز و مينيماليستي ، رابط كاربر پسند ، مگا منو ، ويژگي جستجوي پيشرفته ، طراحي كاملاً پاسخگو براي ارائه فروشگاه اسباب بازي آنلاين كاملاً كاربردي خود بسازيد. يك ويژگي ناوبري بهتر به شما كمك مي كند تا اسباب بازي هاي خود را به راحتي در دسته هاي منطقي مديريت كنيد. تصاويري را انتخاب كنيد كه سرگرمي و نشاط را به بچه ها منتقل كند و فروشگاه اسباب بازي هاي شما بسيار پيشرفت خواهد كرد. مهمترين نكته اي كه بايد به خاطر بسپاريد اين است كه اطمينان حاصل كنيد فروشگاه آنلاين خود را مطابق با مخاطبان خود توسعه مي دهيد.

3. با رنگ هاي شاد به استقبال بچه ها برويد

فروشگاه خود را با رنگ هاي دوستانه كودك جذاب كنيد. يك فروشگاه اينترنتي اسباب بازي جذاب و رنگارنگ هميشه بچه ها را جادو مي كند و آنها والدين خود را مجبور مي كنند كه به آنجا بيايند ، به آنجا سر بزنند و خريد كنند. هنگام راه اندازي فروشگاه  اينترنتي اسباب بازي خود ، اطمينان حاصل كنيد كه چنين رنگ هاي جذابي را انتخاب كرده ايد. مشاوران طراحي فروشگاه آنلاين اوژن مي توانند از بهترين پورتال شما مطابق با دستورالعمل هاي استاندارد اطمينان حاصل كنند.

4. بيشترين تقاضاي اسباب بازي را به فروشگاه اضافه كنيد

پس از تصميم گيري در مورد طراحي و نمايش جلويي فروشگاه آنلاين خود ، زمان تحقيق در مورد صنعت اسباب بازي در حال حاضر فرا رسيده است. با توجه به پارامترهايي مانند جنسيت ، گروه سني ، سهولت استفاده و غيره ، از مهمترين اسباب بازي ها مطلع شويد. آنها را به موجودي فروشگاه خود اضافه كنيد و آنها را مطابق با آخرين روند اسباب بازي مانند اسباب بازي هاي آموزشي ، اسباب بازي هاي الكترونيكي و اسباب بازي هاي سازگار با محيط زيست تفكيك كنيد.

5. برنامه هاي سفارشي براي فروشگاه آنلاين شما

اين روزها همه چيز روي موبايل است. M-Commerce همان چيزي است كه آنها مي گويند آينده است ... استفاده از برنامه هاي سفارشي همراه با يك پورتال آنلاين اسباب بازي مفيد است. با رشد كاربران موبايل ، رشد چشمگيري در خريد آنلاين وجود دارد. بنابراين ، چنين برنامه هاي سفارشي به شما كمك مي كند تا اسباب بازي هاي فروش آنلاين خود را آسان كرده و دامنه فروشگاه آنلاين اسباب بازي هاي بچه خود را گسترش دهيد.

6. فروشگاه اسباب بازي آنلاين خود را راه اندازي كنيد

قبل از طراحي فروشگاه اينترنتي اسباب بازي ، اطمينان حاصل كنيد كه همه چيز كار مي كند - چه پيوندها ، صفحات دسته اسباب بازي ها ، بخش هاي پرداخت و همه موارد ديگر. اطمينان حاصل كنيد كه با استفاده از جديدترين كانال هاي رسانه هاي اجتماعي و ساير روش هاي بازاريابي ، از اكثر مزاياي آن استفاده مي كنيد.

سرانجام ، فروش آنلاين اسباب بازي هاي كودكان از طريق فروشگاه آنلاين كودكان بسيار سودآور است و فقط با رعايت توصيه هاي فوق مي توانيد درآمد اضافي را بدست آوريد.

 

امتیاز:
بازدید: 8
برچسب:
:
[ 1399/9/15  ] [ ۰۷ ] [ surmysuu ] [ ]

طراحي فروشگاه اينترنتي خوب براي تبديل بازديد كنندگان وب سايت به مشتري بسيار مهم است. در حالت ايده آل ، عناصر طراحي وب سايت شما بايد تجربه خريد و روند خريد را در سريعترين زمان ، آسان و بدون استرس ايجاد كند. هر چقدر تبليغات آنلاين شما خوب باشد ، اگر فروشگاه آنلاين شما براي فروش بهينه نباشد ، مي توانيد مشتريان ارزشمند خود را از دست دهيد. اين 23 نكته در زمينه طراحي فروشگاه اينترنتي را دنبال كنيد تا سريعاً شاهد فروش چند برابر شويد :

23 نكته در زمينه طراحي فروشگاه اينترنتي كه فروشتان را چند برابر مي كند

1. راحتي كاربر را در ذهن داشته باشيد

تك تك جزئيات طراحي فروشگاه آنلاين شما از صفحات محصول ، تصاوير مربوط به محصول آنها ، براي تماس با فرم هاي صفحه پرداخت مي تواند به طور بالقوه در تصميم كاربر براي خريد نقش داشته باشد. ويترين فروشگاه شما بايد تا حد ممكن بهترين برداشت اوليه را داشته باشد. به همين دليل است كه شما بايد هنگام تصميم گيري در مورد طراحي فروشگاه آنلاين ، با هر تصميمي كه بگيريد كاربر را در نظر داشته باشيد. تجربه كاربر براي تبديل بازديدكنندگان به مشتري و تبديل مشتري به مشتري تكراري در درجه اول اهميت است.

مطمئن نيستيد كه آيا فروشگاه آنلاين شما تجربه كاربري خوبي دارد؟ با ثبت نام يك دوست يا حتي استخدام شخصي براي جستجوي وب سايت خود ، نظر دوم را بدست آوريد كاربر پسند است. از آنها بخواهيد كه سايت شما را بر اساس قابليت استفاده ، سهولت پيمايش ، جذابيت بصري و رضايت كلي ارزيابي كنند.

23 ترفند در طراحي فروشگاه اينترنتي براي فروش چند برابر

2. از طراحي وب سايت ساده استفاده كنيد

وب سايت هاي مينيماليست به طور مرتب از نظر ديداري جذاب تر و قابل اعتمادتر از وب سايت هاي پيچيده بصري ارزيابي مي شوند. اگر مي خواهيد طراحي وب تجارت الكترونيكي خود را براي تبديل بهينه كنيد ، بايد ساده سازي آن را بررسي كنيد.

براي ساده سازي طراحي وب سايت تجارت الكترونيكي خود ، هرگونه اطلاعات غيرضروري را برداريد و از يك موضوع طراحي حداقلي با فضاي سفيد فراوان استفاده كنيد.

يك صفحه وب با طراحي فوق العاده ساده را نشان مي دهد كه به بازديدكنندگان كمك مي كند تا با سرعت بيشتري به نقاط اصلي تبديل برسند. هيچ پيوند ، تصوير يا فيلم منحرف كننده اي وجود ندارد. فراخوان براي عمل به وضوح مشخص شده است و طراحي ساده آن احساس حرفه اي و مينيماليستي را ايجاد مي كند. اگر براي شروع يك پلت فرم طراحي وب سايت به كمك نياز داريد ، استفاده از سيستم عامل هاي تجارت الكترونيكي مانند فروشگاه ساز اوژن را براي رشد فروشگاه اينترنتي در نظر بگيريد.

3. از دكمه سبد خريد استفاده كنيد

احتمالاً متوجه شده ايد كه اكثر وب سايت هاي تجارت الكترونيكي در هر صفحه نماد سبد خريد دارند (معمولاً در گوشه بالا سمت چپ) كه به كاربران اجازه مي دهد مواردي را كه به سبد خريد خود اضافه كرده اند به راحتي مشاهده كنند. اين يكي از مهمترين عناصر طراحي وب تجارت الكترونيكي است كه وجود دارد!

ثابت شده است كه داشتن اين دكمه در هر زمان كه مشتريان درحال خريد آنلاين هستند ، نرخ تبديل را افزايش مي دهد. فقط مطمئن شويد كه اين نماد در زمان واقعي به روز مي شود و چيزي مانند سبد خريد يا ساك خريد قابل تشخيص است.

از آنجا كه اين يكي از مهمترين دكمه هاي كل وب سايت شماست ، توصيه مي كنيم با استفاده از يك رنگ روشن كه از پس زمينه بيرون مي زند ، آن را برجسته كنيد. همچنين بايد بزرگتر از ساير دكمه ها باشد تا يافتن آن آسانترين گزينه باشد تا بتوانيد تجربه خريد آنلاين بهتري را براي مشتريان خود ايجاد كنيد.

4- در مورد قيمت گذاري صادق باشيد

صداقت هميشه بهترين سياست است. هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي خود ، به ياد داشته باشيد كه هميشه درمورد قيمت محصولات يا خدماتي كه مي فروشيد ، پيشرو و صادق باشيد. سعي نكنيد اطلاعات را پنهان كنيد و يا يافتن بازديد كنندگان در سايت خود را با مشكل مواجه كنيد. شما هرگز نمي خواهيد بازديدكنندگان وب سايت خود احساس كنند كه فريب خورده اند. دفن اطلاعات قيمت گذاري در صفحات دشوار يافتن وب سايت شما در واقع مي تواند مضر باشد. درعوض آن را جايي آسان پيدا كنيد و فهم آن ساده باشد.

اين قانون در مورد حمل و نقل و ارسال نيز صدق مي كند. هميشه در مورد هزينه هاي حمل و نقل براي محصولات خود و همچنين سياست هاي حمل و نقل كه ممكن است لازم باشد مشتريان در مورد آنها بدانند ، پيشاپيش باشيد. مطالعات نشان مي دهد كه نمايش اطلاعات حمل و نقل خيلي دير هنگام فرآيند خريد منجر به افزايش نرخ كنار رفتن سبد خريد مي شود. اطمينان حاصل كنيد كه مشتريان شما قبل از خريد مي توانند هزينه كل محصول ، از جمله حمل و نقل را مشاهده كنند.

5. توجه كاربران را پرت نكنيد

طراحي فروشگاه آنلاين شما بايد براي توليد فروش بهينه شود. خوب است كه اطلاعات بيشتري در مورد برند خود ، يك وبلاگ يا حتي گزينه اي براي ثبت نام در يك خبرنامه ايميل براي بازديد كنندگان وب سايت ارائه دهيد. فقط مطمئن شويد كه اين اطلاعات اضافي مردم را از خريد منصرف نمي كند.

به عنوان مثال ، فرم در صفحه مخاطب شما ، يا در پايين صفحه اصلي شما ، كه افراد مي توانند براي پيوستن به ليست ايميل شما پر كنند. فقط از پنجره بازشو درخواست نكنيد كه كاربران در خبرنامه شما ثبت نام كنند ، زيرا ممكن است تأثير معكوس آنچه شما مي خواهيد داشته باشد. نه تنها ممكن است كسي را از خريد منصرف كند ، بلكه مي تواند او را آزار دهد و كمتر بخواهد آدرس ايميل و اطلاعات خود را به شما بدهد.

6. عكس هاي با كيفيت

احتمالاً بزرگترين نكته دردناك براي خريداران آنلاين اين است كه آنها نمي توانند محصولات را شخصاً قبل از خريد ببينند مانند آنچه كه مي توانند با فروشگاه فيزيكي انجام دهند. براي تسكين اين نقطه درد ، بايد طراحي فروشگاه اينترنتي خود را با تصاوير با كيفيت محصول و شايد حتي ويديو بسته به محصول افزايش دهيد.

داشتن عكس هايي با وضوح بالا كاملاً ضروري است. هرگونه تيرگي يا پيكسلي مي تواند مشتريان احتمالي را از اين رو دور كند ، زيرا فكر مي كنند محصول شما بي كيفيت است. ايجاد گالري عكس براي هر محصول را در نظر بگيريد تا كاربران بتوانند از طريق آنها كليك كرده و چندين زاويه از هر محصول را مشاهده كنند. يك ويژگي محبوب يك منوي بازشو است كه در آن افراد مي توانند روي يك تصوير خاص بزرگنمايي كرده و جزئيات خوب را مشاهده كنند. اين تقريباً به همان اندازه اي است كه مي توانيد به بازديدكنندگان اجازه دهيد يك محصول را از نظر جسمي تحويل گرفته و قبل از خريد آن را بررسي كنند.

در صورت امكان ، از تصاوير سبك زندگي افرادي كه در واقع از محصولات شما استفاده مي كنند يا با آنها تعامل دارند ، استفاده كنيد. لباس هنگامي كه توسط يك مدل پوشيده مي شود ، بيشتر از اينكه لباس صاف يا مانكن باشد ، فريبنده است. به همين ترتيب ، فروش برخي از محصولات زماني راحت تر است كه بتوانيد آنها را در عمل نشان دهيد.

تصوير بالا نمونه كاملي از نحوه ارائه محصولات در يك فروشگاه اينترنتي را نشان مي دهد. در سمت چپ ، چندين نماي مختلف از لباس وجود دارد. همچنين كاربران مي توانند با قرار دادن نشانگر روي تصاوير و مشاهده پنجره نماي نزديك در سمت راست ، به جزئيات خوب نگاه كنند. همچنين توجه داشته باشيد كه لباس به جاي چوب لباسي يا خوابيده روي زمين ، بر روي مدل نشان داده شده است. همچنين تصاوير داراي وضوح فوق العاده بالا براي ارائه بهترين تصوير ممكن از لباس هستند.

7. در همه حال صادق باشيد

علاوه بر استفاده از عكسهاي صادقانه محصول و اطلاعات واضح درباره قيمت ، شما بايد سياست هاي حمل و نقل و بازگشت خود را به راحتي در وب سايت خود در دسترس قرار دهيد. افزودن پيوند به فهرست اصلي ارسال خود براي سياستهاي فروشگاه ، راهي آسان براي مراقبت از اين جزئيات مهم است كه بسياري از دارندگان فروشگاه هاي آنلاين فراموش مي كنند. انتظار مي رود كمي زبان قانع كننده وجود داشته باشد ، اما زياده روي نكنيد و هرگز تلاشي براي فريب بازديد كنندگان خود نكنيد.

8. درج نظرات خريداران در پايين صفحه

61٪ از خريداران آنلاين قبل از تصميم براي خريد محصول ، خواندن نظرات مشتريان را گزارش مي دهند. شما مي توانيد با درج نظرات و توصيفات در وب سايت خود ، از اين آمار مفيد به نفع خود استفاده كنيد. نظرات مشتريان راهي آسان و سريع براي ارتقا quickly سريع فروش و تبديل است.

يك استراتژي موثر در زمينه طراحي وب سايت فروشگاهي اين است كه بررسيهاي خاص محصول را مستقيماً در زير توضيحات هر محصول خاص قرار دهيد. اگر محصولات بسيار متنوعي نداريد ، مي توانيد يك صفحه كاملاً جداگانه از سايت خود را براي بررسي ها و توصيفات درج كنيد.

9. منوي پيمايش صفحات

نوارهاي منو به كاربران امكان مي دهد تا به راحتي در صفحات وب سايت شما پيمايش كنند تا آنچه را كه مي خواهند پيدا كنند. اين منو بايد در تمام صفحات براي حداكثر سهولت ، ترجيحاً در بالاي صفحه ظاهر شود. بعضي اوقات ، نوارهاي منو به صورت عمودي در سمت چپ صفحه قرار دارند تا همچنان قالب F را در خود جاي دهند.

فقط مراقب باشيد كه منوي خود را با گزينه هاي زيادي بارگذاري نكنيد ، زيرا ممكن است به هم ريخته و گيج كننده به نظر برسد. اگر دسته ها و صفحات مختلفي در وب سايت خود داريد ، مي توانيد با استفاده از يك منوي كشويي آنها را بدون ايجاد بار اضافي حسي راحت تر سازماندهي كنيد.سپس با استفاده از يك منوي كشويي كه هنگام حركت روي هر دسته ، براي نمايش انواع خاص تري از محصولات ، ظاهر مي شود. اين يك استراتژي سازماني عالي براي جلوگيري از خستگي بازديد كنندگان از وب سايت است.

10. محصولات خود را مرتب نگه داريد

براي اينكه كاربران بتوانند محصولات مورد نظر خود را به آساني پيدا كنند ، بايد محصولات را در سايت خود در دسته هاي خاصي سازماندهي كنيد. براي ساده سازي فرآيند جستجو ، از طريق يك نوار منو مي توان به راحتي دسته ها را پيدا كرد. اين امر همچنين مي تواند نگاهي اجمالي به دسته بندي كالاهايي كه كاربران حتي از داشتن آنها نمي دانند ، داشته باشد.

هرگاه كاربر روي يكي از اين دسته ها كليك كند ، مي تواند جستجوي خود را با گزينه هاي خاص تري محدود كند.

11. كمبود موجودي محصولات را نشان دهيد

آيا مي دانيد كدام محصولاتي كه غالباً موجود نيستند؟ بله حق با شماست! اينها بهترين فروشنده هاي مارك هستند. محصولات موجود در انبار ، سهام محدود يا برچسب هاي فروخته شده در صفحه اصلي يا صفحات دسته ، اغلب مواردي هستند كه كاربران بيشتر مورد توجه قرار مي دهند. ايجاد كمبود يك محصول مي تواند حقه بازي كند با روانشناسي مشتري است. اگر آنها از دست دادن كالايي ترس داشته باشند ، منجر به خريد غيرضروري مي شود و بنابراين فروش شما را افزايش مي دهد.

12. نوار جستجو در طراحي فروشگاه اينترنتي

بسياري از بازديد كنندگان وب سايت شما هنگام ورود به وب سايت شما احتمالاً محصول خاصي را از قبل در ذهن دارند. داشتن يك نوار جستجو به آنها امكان مي دهد بدون نياز به مرور صفحات اطلاعاتي كه علاقه مند نيستند ، كالاي مورد نظر خود را به راحتي پيدا كنند. اگر كاربر نتواند به سرعت راهي براي جستجوي سايت شما براي محصول مورد نظر خود پيدا كند ، به احتمال زياد براي اين كار به جاي ديگري برود. به همين دليل نوار جستجوي شما بايد در بالاي صفحه وب سايت شما ، اغلب در گوشه سمت راست ، ظاهر شود تا يافتن آن سريع تر و آسان باشد.

13. به كاربران اجازه دهيد محصولات را فيلتر كنند

در مورد منوهاي جستجو ، مي توانيد با در دسترس قرار دادن فيلترها ، ويژگي هاي جستجوي فروشگاه اينترنتي خود را بهبود ببخشيد.

هيچ چيز بدتر از يافتن يك جفت كفش مناسب به صورت آنلاين نيست فقط بدانيد كه فروشگاه اندازه شما را ندارد اجازه دادن به كاربران براي فيلتر كردن محصولات شما بهترين راه براي جلوگيري از اين دام است. فيلترهاي جستجوي محبوب شامل اندازه ، رنگ ، مارك و قيمت هستند. اين به كاربران اجازه مي دهد تا در وب سايت شما محصولي را كه مي خواهند جستجو كنند و در عين حال اطمينان حاصل كنند كه نتايج تا حد ممكن براي خواسته هاي آنها خاص است و روند ناوبري را تا حد ممكن يكپارچه مي كند.

در سمت چپ صفحه وب ، مي توانيد بخش "فيلتر كردن" را قابل مشاهده كنيد. به طور مثال در فروشگاه اينترنتي كفش، مي توانيد فيلترهاي اضافي از جمله مارك ها و موارد ديگر اضافه كنيد.

14. در طراحي فروشگاه اينترنتي جريان طبيعي چشم را در نظر بگيريد

شما مي خواهيد براي بازديد كنندگان در سايت خود پيدا كردن محصولات مورد نظر خود و خريد آنها را تا حد ممكن آسان كنيد. در هنگام طراحي فروشگاه آنلاين خود جريان طبيعي چشم را در نظر داشته باشيد.

مطالعات و نقشه هاي حرارتي نشان داده است كه افراد تمايل دارند وب سايت ها را با شكل E يا F مشاهده كنند ، اين كار از گوشه بالا سمت راست شروع مي شود و به صورت افقي در صفحه كار مي كنند ، سپس از سمت چپ پايين مي روند ، دوباره به صورت افقي ، و غيره. به همين دليل است كه منوهاي پيمايش معمولاً به صورت افقي در بالاي هر صفحه وب سايت ظاهر مي شوند. براي هدايت چشم بازديدكنندگان به سمت نقاط اصلي تبديل ، از شكل گيري E در طراحي فروشگاه اينترنتي خود استفاده كنيد.

15. نحوه چيدمان صفحات سايت فروشگاهي

طرح بندي به سبك شبكه براي سايت هاي تجارت الكترونيك و به طور كلي براي بهترين سايت ها بهترين است. هنگامي كه كاربران در حال مرور محصولات هستند ، بهتر است آنها را در رديف ها و ستون هاي سازمان يافته نگه داريد. فقط مراقب باشيد كه محصولات مختلف را در يك رديف پر نكنيد. توصيه مي كنيم فقط سه يا چهار محصول در هر رديف داشته باشيد تا صفحات كاتالوگ محصولات شما از نظر بصري جذاب باشند. داشتن فضاي سفيد فراوان در اطراف هر مورد به افراد فضاي تنفس مي دهد و به آنها اجازه مي دهد تا به وضوح بين محصولات تفاوت قائل شوند.

16. اطلاعات تماس

اگر مشتري هنگام مشاهده سايت شما سوال يا نگراني دارد ، احتمالاً مي خواهد صفحه "تماس با ما" را جستجو كند يا براي جستجوي اطلاعات تماس به پايين صفحه اصلي شما برويد. يافتن اطلاعات تماس خود را تا حد ممكن آسان كنيد. شما نمي خواهيد مشتري را بخاطر كار ساده اي مانند فراموش كردن قرار دادن آدرس ايميل يا شماره تلفن در صفحه اصلي خود از دست دهيد!

بهتر است هرچه بيشتر اطلاعات تماس را درج كنيد. گزينه هاي زيادي در اينجا وجود دارد مانند آدرس ايميل ، شماره تلفن ، ساعت كار ، فرم تماس كه به شما امكان مي دهد مستقيماً ايميل ارسال كنند يا حتي يك ابزارك به آنها اجازه دهيد مستقيماً از طريق سايت اينترنتي.

17. پرداخت سريع و راحت

هيچ چيزي به عنوان يك روند پيچيده تسويه حساب منجر به ترك نرخ بالاي سبد خريد نمي شود. چند روش آسان براي ساده كردن مراحل پرداخت در سايت تجارت الكترونيكي شما وجود دارد.

براي اولين بار ، به كاربران اجازه دهيد تا به عنوان يك مهمان اعلام حضور كنند. وقتي افراد از اطلاعات زيادي براي خريد استفاده مي كنند ، مشكوك مي شوند و مجبور به ايجاد يك حساب كاربري كامل در سايت مي توانيد سريعتر از آنچه مي توانيد بگوييد "كنار گذاشتن سبد خريد" ، آنها را دور كند. فقط اطلاعاتي را كه مانند آدرس حمل و نقل ، نام و اطلاعات پرداخت كاملاً لازم است ، درخواست كنيد. اگر محصول يا خدمات شما كاملاً ديجيتال است ، حتي نيازي به درخواست آدرس نيست زيرا به هيچ كجا حمل نمي شود. علاوه بر اين ، مطمئن شويد كه درگاه هاي پرداخت خود و گزينه هاي پرداختي را كه مي توانند انتخاب كنند مانند استفاده از كارت اعتباري ، PayPal ، انتقال بانكي و غيره به روشني بيان كنيد.

آيا هنوز نرخ ترك كالاي شما زياد است؟ نگران نباش مطالعات نشان مي دهد كه تنها در حدود 2٪ از بازديد كنندگان يك فروشگاه اينترنتي در اولين بازديد خود از سايت خريد مي كنند. يك هدف مجدد كمپين مي تواند افراد را متقاعد كند كه به سايت شما برگردند و خريد خود را كامل كنند.

18. صفحات تشكر و قدرداني از خريد و اعتماد

هنگامي كه شخصي از وب سايت شما خريد كرد ، بايد به صفحه تشكر هدايت شود. اين صفحه چند هدف بسيار مهم را دنبال مي كند. اول از همه ، صفحات تأييد سفارش يا تشكر از شما براي رديابي صحيح تبديل از طريق تبليغات در شبكه هاي اجتماعي ضروري است. ثانيا ، به كاربران امكان مي دهد از خريد خود اطمينان داشته باشند و به آنها اجازه مي دهد تا بدانند كه شما از تجارت آنها قدرداني مي كنيد.

19. بهينه سازي فروشگاه اينترنتي براي موبايل

كمي بيش از 50٪ از كل وب سايت ها از طريق دستگاه هاي تلفن همراه باز مي شوند و انتظار مي رود كه با پيشرفت هرچه بيشتر تلفن هاي هوشمند و تبلت ها ، اين درصد افزايش يابد. عدم بهينه سازي طراحي فروشگاه آنلاين خود براي استفاده در تلفن همراه يكي از بزرگترين اشتباهاتي است كه مي توانيد مرتكب شويد! در واقع ، گوگل اهميت داشتن وب سايت هاي دوستانه براي موبايل را تا حدي مي داند كه الگوريتمي مخصوص آن - Mobilegeddon - راه اندازي كرده است.

داشتن يك طراحي پاسخگو ، فروشگاه اينترنتي شما را قادر مي سازد تا با هر نوع صفحه يا سيستم عامل سازگار شود ، بنابراين لازم نيست نگران ساخت يك نسخه موبايل كاملا جداگانه از سايت خود براي هر نوع دستگاه مختلف باشيد. فقط مطمئن شويد كه اندازه تصوير ، CTA و قسمتهاي فرم شما در همه سيستم عامل هاي مختلف كار مي كنند. نكته اصلي اين است كه هنگام آزمايش سايت خود ، هميشه مطمئن شويد كه آن را از چندين دستگاه و سيستم عامل مختلف مشاهده مي كنيد.

نكته مهم: اجازه دادن به مردم براي پرداخت هزينه محصولات شما با استفاده از PayPal One Touch يا Apple Pay مي تواند تبديل را تا 12٪ افزايش دهد!

20. صفحه سوالات متداول

خسته شده ايد كه به طور مداوم به سوالات مشتري پاسخ مي دهيد؟ درج يك صفحه سوالات متداول در فهرست پيمايش وب سايت شما نه تنها جريان سوالات مربوط به محصول را كاهش مي دهد ، بلكه مي تواند اعتماد بيشتري به بازديدكنندگان وب سايت شما ايجاد كند.

چگونه صفحات پرسش و پاسخ اعتماد را ايجاد مي كند؟ آنها به بازديدكنندگان شما اطلاع مي دهند كه شما تلاش مي كنيد محصولات و يا خدمات خود را شفاف كنيد. آنها همچنين به مردم اين امكان را مي دهند كه شما جدي بودن شما در پاسخگويي به سوالات را مي دانند و به شما پيشنهاد مي كنند مهارت هاي خوبي در خدمات مشتري داشته باشيد و واقعاً در مورد كمك به مردم در يافتن اطلاعات مورد نياز خود اهميت دهيد

نه تنها اين ، بلكه داشتن ليستي از پاسخ هاي آسان به سوالات رايج در مورد نام تجاري شما ، شما را بعنوان يك متخصص تاسيس مي كند و باعث ايجاد اطمينان در مشتريان بالقوه مي شود كه محصول خود را كاملاً درك مي كنيد. مردم به احتمال زياد از شركتي خريد مي كنند كه به نظر معتبر و آگاه است.

صفحات سوالات متداول همچنين مي توانند با استفاده از پيوندهاي كه به صفحات مناسب وب سايت شما متصل مي شوند ، سئو سايت را بهبود ببخشند.

21. مارك تجاري يكسان و سازگار با فروشگاه اينترنتي

اگرچه استفاده از قراردادهاي معروف طراحي فروشگاه آنلاين براي بهينه سازي و سئو وب سايت خود عاقلانه است ، اما شما همچنين مي خواهيد كه سايت شما از رقباي خود برجسته باشد. مارك مداوم در تمام صفحات سايت شما برجسته بودن را آسان مي كند!

اطمينان حاصل كنيد كه آرم شما در هر صفحه از سايت شما قابل مشاهده است و طرح ها و فونت هاي رنگي را ثابت و با مارك خود حفظ كنيد. هيچ كس دوست ندارد با كليك بر روي يك صفحه از يك وب سايت فقط تعجب كند كه آيا آنها به طور كامل در يك وب سايت جديد هستند. حفظ همان فهرست كاربري و طراحي در تمام صفحات ، تصويري سازگار و قابل اعتماد نشان مي دهد.

22. لينك هاي شبكه هاي اجتماعي

شايد متوجه شده باشيد كه در اكثر فروشگاه هاي آنلاين معروف كليد هايي وجود دارد كه به شبكه هاي اجتماعي آنها در وب سايتشان متصل مي شوند. گنجاندن آيكون هاي اجتماعي در طراحي فروشگاه اينترنتي شما مشتريان را به برقراري ارتباط دعوت مي كند و روابط طولاني مدت مشتري و برند را تشويق مي كند.

ثابت شده است كه داشتن پيوندهاي شبكه هاي اجتماعي در وب سايت شما باعث افزايش رتبه سئو مي شود! فقط مطمئن شويد كه پيوندها حسابهاي رسانه هاي اجتماعي شما را در يك برگه جديد باز مي كنند ، زيرا شما واقعاً نمي خواهيد افرادي از وب سايت شما خارج شوند.

23. متن را به حداقل برسانيد

شانس وجود دارد ، يك كاربر به وب سايت شما آمده است زيرا به يكي از محصولات شما علاقه مند شده است ، نه اينكه يك رمان بخواند (البته مگر اينكه رمان بفروشيد). يك كاربر متوسط ​​اينترنت مدت كوتاهي از توجه برخوردار است و متن هاي بزرگي از متن مي توانند جالب توجه باشند. سعي كنيد تمام متن هاي موجود در وب سايت خود ، از جمله توضيحات محصول ، تا حد ممكن كوتاه باشد. سازماندهي اطلاعات در پاراگراف هاي كوتاه ، نقاط گلوله ، يا حتي اينفوگرافيك ها مي تواند خواندن آنها را بسيار راحت تر كند و احتمال خواندن واقعي افراد را افزايش دهد.

خب! حالا شما مالك يك فروشگاه اينترنتي هستيد! 23 نكته موثر براي طراحي فروشگاه اينترنتي وجود دارد. براي طراحي سايت و فروشگاه آنلاين خود به كمك بيشتري نياز داريد؟ طراحان وب خبره ما در اوژن براي كمك به شما اينجا هستند! براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي و فروشگاه ساز اوژن با ما تماس بگيريد.

شما ميتوانيد از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رايگان استفاده كنيد و همين طور ميتوانيد تغييرات دلخواه را اجرا كنيد . گروه نرم افزاري اوژن بيش از 8 سال است كه در زمينه طراحي سايت فروشگاه اينترنتي فعاليت مي نمايد. در حال حاضر با تمركز بر روي فروشگاه اينترنتي، توانسته است محصولي با استاندارد بالا طراحي و توليد نمايد.

 

امتیاز:
بازدید: 7
برچسب:
:
[ 1399/9/15  ] [ ۰۷ ] [ surmysuu ] [ ]

نكات طراحي سايت فروشگاهي 28 نكته كه بايد بدانيد تا فروشتان چند برابر شود : طراحي فروشگاهي فقط در مورد ظاهر وب سايت نيست بلكه نحوه كار آن است. طراحي موفق فروشگاه آنلاين استراتژي تبديل ، طراحي بصري و مهندسي فني را با هم ادغام مي كند تا يك تجربه خريد ساده و روان ايجاد كنيد. حتما بسياري از مشتريان تجربه خريد سخت از فروشگاه آنلاين را داشته اند و همين باعث شده است كه ديگر سراغ اين سايت نيايند. طراحي سايت فروشگاهي اگر موفق باشيد ميتواند شما را مانند آمازون به يك فروشگاه عظيم آنلاين تبديل كند.چه فروشگاه آنلاين شما كوچك باشد و چه بزرگ ، مستقر در وردپرس يا بر اساس يك پلتفرم همه در يك ، طراحي فروشگاه اينترنتي يك قسمت مهم از فرآيند تبديل است و طراحي بد آن مي تواند فروش شما را مخدوش كند ، فروش آينده را از بين ببرد ، به نام تجاري خود صدمه بزنيد و بر موفقيت طولاني مدت كسب و كار شما تأثير منفي بگذارد. پس در ادمه اين مطلب با متخصصان طراحي سايت فروشگاهي اوژن همراه باشيد تا 28 نكته مهم در طراحي سايت فروشگاهي را براي شما عنوان كنيم :

به آخرين باري كه از مارك مورد علاقه خود به صورت آنلاين خريد كرده ايد فكر كنيد. شما احتمالاً حتي متوجه طراحي نشده ايد زيرا طراحي خوب مانعي ندارد. طراحي بد باعث اصطكاك ، گيجي و تحريك مي شود ، كه منجر به سفارش هاي رها شده و فروش از دست رفته مي شود.

طراحي خوب محصولات را به نمايش مي گذارد ، آنها را به ستاره تجربه تبديل مي كند و تلاش مي كند تا خريد و خريد يك تجربه آسان ، روان و آشكار باشد.

آنچه بايد درك كنيد اين است كه طراحي فروشگاه آنلاين فقط به ظاهر وب سايت مربوط نمي شود بلكه نحوه كار و نحوه حركت كاربر از صفحه اي به صفحه ديگر گام به گام در فرآيند خريد است. يك طراحي موفق فروشگاه اينترنتي استراتژي تبديل ، طراحي بصري و مهندسي فني را با هم ادغام مي كند تا يك تجربه خريد ساده و روان ايجاد كند.

نكات طراحي وب سايت فروشگاهي در 28 گام

طراحي وب سايت فروشگاهي تماماً به اين معناست كه خريداران خود را در اولويت قرار دهيد تا اطمينان حاصل شود كه آنها مي توانند هر آنچه را كه نياز دارند پيدا كنند ، سبد خريد خود را پر كنند و هرچه سريعتر و سريعتر پرداخت را انجام دهند. در اينجا 28 نكته در زمينه طراحي فروشگاه آنلاين آورده شده است كه به شما كمك مي كند تا پروژه بعدي شما موفقيت آميز باشد:

نكات طراحي سايت فروشگاهي

1. از دسترسي منو ساده و واضح استفاده كنيد

پاك كردن هميشه بهتر از زيركانه است. منوي پيمايش خود را ساده و واضح نگه داريد. به خريدار فكر نكنيد كه برچسب ايجاد به چه معناست. همچنين ، منوي پيمايش خود را در مكانهايي كه خريداران انتظار دارند باشد - در بالاي صفحه و در سمت راست نگه داريد.

2. يافتن نوار جستجو را آسان كنيد

اگر محصولات بيشتري نسبت به نمايش در يك صفحه داريد ، بايد يك نوار جستجو اضافه كنيد ، و هرچه محصولات بيشتري داشته باشيد ، جستجو مهمتر مي شود. ناديده گرفتن نماد ذره بين كوچك يا ويژگي جستجوي كوچك را در نظر بگيريد و در عوض ، با يك باكس جستجوي برجسته كه جلو و وسط است ، تا پيدا كردن آن آسان باشد.

اگر در افزودن باكس جستجوي برجسته به براي فروشگاه آنلاين خود ترديد داريد ، اين موارد را در نظر بگيريد:

آمازون پول بيشتري دارد و آزمايشات بيشتري را نسبت به ساير وب هاي آنلاين انجام مي دهد. نوار جستجوي آنها در بالا ، در مركز صفحه و كاملاً واضح است.

از نوجوان يا بيست سالگي بخواهيد چيزي پيدا كند يا چيزي را به صورت آنلاين بخرد و كارهاي آنها را تماشا كند. آنها براي يافتن برنامه روي صفحه نمايش ها حركت نمي كنند ، بلكه مستقيماً به جستجو مي روند. آنها از طريق يك وب سايت فروشگاه آنلاين پيمايش نمي كنند ، دقيقاً به جستجو مي روند.

3. فيلترهاي جستجو را ساده كنيد

هنگامي كه محصولات زيادي داريد ، به كاربران امكان فيلتر كردن نتايج بر اساس رنگ ، اندازه ، مارك يا هر گزينه ديگر را مي دهيد ، به آنها كمك مي كند تا به سرعت جستجو كنند. اما همانطور كه بايد به آنها توانايي تصحيح نتايج جستجو را بدهيد ، همچنين بايد به خريداران راهي براي تغيير يا لغو پارامترهاي فيلتر بدهيد.

4. سبد خريد را به راحتي در دسترس قرار دهيد

نماد سبد خريد را پنهان نكنيد و آن را در جايي عجيب قرار ندهيد! در طول كل خريد ، سبد خريد را به راحتي قابل دسترسي و آشكار كنيد. مصرف كنندگان انتظار دارند كه آن را در سمت راست بالاي صفحه مشاهده كنند ، بنابراين آن را در آنجا قرار دهيد.

5. نمادهاي شبكه هاي اجتماعي را به زير صفحه منتقل كنيد

اگر صاحب يك فروشگاه آنلاين هستيد ، شرط بسيار مطمئني است كه ترجيح مي دهيد بازديد كننده اي خريد كند تا اينكه وب سايت خود را براي بازديد از فيس بوك يا اينستاگرام ترك كند. اگر چنين است ، نمادهاي شبكه هاي اجتماعي را در سرصفحه و نوار كناري قرار دهيد و آنها را به قسمت پايين صفحه منتقل كنيد تا درصورتي كه مشتري بخواهد در يك بستر اجتماعي خاص با شما ارتباط برقرار كند ، پيدا كردن آنها آسان باشد

6. بر ثبت نام در خبرنامه تأكيد كنيد

اگر مشتري از فروشگاه آنلاين شما بازديد كرده و فقط يك اقدام انجام داده است ، آيا مي خواهيد او يك خريد انجام دهد يا در خبرنامه شما ثبت نام كند كه باعث ناديده گرفتن يا حذف يا علامت گذاري به عنوان هرزنامه مي شود؟ اگر پاسخ شما "خريد" است ، وقت آن است كه مجدداً ارزيابي كنيد كه در آن خبرنامه اقدام به ثبت نام كرده است.

هرگز اجازه ندهيد كه تماس براي اقدام رايگان مشتري را از انجام خريد منصرف كند. خبرنامه خود را به قسمت پايين صفحه منتقل كنيد ، سپس يك پنجره بازشوي قصد خروج اضافه كنيد تا هنگام خروج از سايت شما ، ايميل آنها را بگيريد يا از آنها دعوت كنيد تا در هنگام تسويه حساب مشترك شوند.

7. نمايش محصولات در يك صفحه

در صورت امكان اين امكان را به خريداران بدهيد تا تمام محصولات موجود در يك صفحه را مشاهده كنند يا تعداد محصولات نمايش داده شده در هر صفحه را انتخاب كنند. لطفاً تعداد محصولات در هر صفحه را به عددي مانند شش مورد محدود نكنيد ، به ويژه هنگامي كه 50 محصول در دسترس است. در عوض ، يا همه محصولات را نمايش دهيد يا به خريداران گزينه هايي براي انتخاب بدهيد ، مانند صفحه 10 ، صفحه 20 و ....

8. نمايش محصولات در يك نوار لغزنده خسته كننده است

لغزنده ها به دليل عدم وضوح ، عدم تصميم گيري و عدم رهبري هستند. آنها راه حل طراحي هستند كه وقتي مشتري نمي تواند نظر خود را اعلام كند ، اجرا مي شود ، بسياري از ذينفعان نظر دارند و هيچ كس تصميمي نمي گيرد يا طراح نااميد مي شود كه مشتري به حرفهاي او گوش نمي دهد و آنها منصرف مي شوند.

نمايش محصولات در يك نوار لغزنده ، خصوصاً موردي كه خود به خود پيشرفت مي كند ، بد است زيرا:

ديدن محصولات براي فروش يا جمع آوري اطلاعات در مورد آنها بدون كليك كردن دشوار است.
دشوار است بدانيد كه آيا واقعاً همه چيزهايي را كه در دسترس است مشاهده مي كنيد يا خير.
ممكن است مشتريان آنچه را ديده اند به خاطر نياورند.
ممكن است قبل از آماده شدن مشتري پيشرفت كند.
شما اين توانايي را براي خريداران داريد كه محصولات را به راحتي مقايسه كنند.

9. ذخيره كالاها در سبد خريد

نمي توانم به شما بگويم كه چند بار شروع به خريد آنلاين مي كنم ، با تماس تلفني مشتري ، جلسه ، وعده غذايي يا چيز ديگري كه وقتم را مي طلبد حواسم را پرت مي كند يا من را مجبور مي كند و نياز دارم برگردم و بعداً خريد خود را تمام كنم.

من آن را دوست دارم وقتي بعداً همان روز يا روز بعد برمي گردم و مواردي كه قبلا پيدا كردم هنوز در سبد خريد من است و نيازي نيست كه دوباره كار را شروع كنم. اين باعث صرفه جويي در وقت من مي شود ، من را به يك خريدار خوشحال تر تبديل مي كند و بيشتر اوقات ، در نهايت خريد بيشتري مي كنم.

10. از عكاسي با كيفيت استفاده كنيد

به عنوان صاحب فروشگاه يا طراح فروشگاه ، هرگز نمي توانيد اهميت عكاسي با كيفيت محصول را دست كم بگيريد. عكسهاي خارق العاده محصول توجه بيشتري را به خود جلب مي كنند و برند را بهتر نشان مي دهند - هرچه عكس هاي محصول بهتر باشد ، محصولات بهتر به فروش مي رسند و فروشگاه نيز درآمد بيشتري كسب خواهد كرد.

11. تهيه چندين عكس از محصول

علاوه بر عكس هاي با كيفيت محصول ، يك فروشگاه تجارت الكترونيكي نياز به تهيه عكس هاي متعدد از يك محصول دارد. عكس ها مي توانند به بسياري از سوالات مشتري پاسخ دهند و به فروش محصول كمك كنند.

 شامل عكسهاي محصول از هر زاويه ، از ، كنار ، پشت ، بالا ، پايين.

عكس هاي هر قسمت مهم از محصول را در آن قرار دهيد. عكس هاي محصول را در حال استفاده يا در متن قرار دهيد.

عكس هاي مربوط به هر نوع تغيير را در آن قرار دهيد تا خريداران بتوانند دقيقاً آنچه را كه مي خرند ببينند.

12. افزودن فيلم را در نظر بگيريد

اگر مشتريان بالقوه در مورد نحوه استفاده و يا كاركرد يك محصول نگراني دارند ، به افزودن يك فيلم كوتاه نمايشي براي نشان دادن استفاده موفقيت آميز محصول از يك محصول ديگر فكر كنيد.

13. از يك رنگ خاص براي هر پيوند استفاده كنيد

با استفاده از يك رنگ اقدام در وب سايت خود ، به مشتريان خود آموزش دهيد تا زمان انجام اقدام را تشخيص دهند. اين بدان معني است كه هر پيوند ، دكمه و فراخوان هميشه بايد يك رنگ باشد و اين رنگ براي چيز ديگري استفاده نمي شود.

14. محتواي مديريت را پنهان نكنيد

براي يك فروشگاه تجارت الكترونيكي (و در واقع ، هر وب سايت) ، مصرف كنندگان بايد بتوانند به سرعت و به راحتي محتواي اداري مانند اطلاعات تماس كامل شركت ، سياست بازپرداخت يا سياست بازگشت ، سياست حفظ حريم خصوصي ، جزئيات حمل و نقل و شرايط استفاده را پيدا كنند. . خريداران انتظار دارند كه اين اطلاعات يا پيوند به اين اطلاعات را در پاورقي پيدا كنند ، بنابراين مطمئن شويد كه آنها به آk نياز دارند.

15. مشتري را وادار نكنيد كه ثبت نام كند

من نمي خواهم ثبت نام كنم يا يك حساب كاربري ايجاد كنم ، نمي خواهم هر فروشگاه آنلاين كه در آن خريد مي كنم اطلاعات خود را ذخيره كند و نمي خواهم رمز عبور ديگري را به خاطر بسپارم. بد نيست گزينه اي براي ثبت نام و ايجاد حساب به خريداران بدهيد ، اما اگر آنها نمي خواهند ، به آنها اين امكان را بدهيد كه به عنوان ميهمان مراجعه كنند.

16. بازبيني ها و نظرات را اضافه كنيد

هنگام خريد ، يكي از اولين كارهايي كه بسياري از مصرف كنندگان انجام مي دهند خواندن نظرات است. آنها به دنبال بهترين بررسي هاي پنج ستاره و بدترين بررسي ها هستند ، سپس كساني كه در وسط هستند را بررسي كنيد. در حقيقت ، يك مطالعه توسط BrightLocal در سال 2017 بيان داشت كه 85٪ از مصرف كنندگان به اندازه توصيه هاي شخصي به بررسي آنلاين اعتماد دارند ، بررسي هاي مثبت باعث مي شود 73٪ از مصرف كنندگان به كسب و كار محلي اعتماد بيشتري داشته باشند و پاسخ به نظرات بيش از هر زمان ديگري مهم است ، با 30٪ نام اين به عنوان كليدي در هنگام قضاوت در مورد مشاغل محلي است.

اگر نگران گنجاندن نظرات هستيد زيرا ممكن است شخصي نظر منفي ارسال كند ، از آن عبور كنيد. بررسي هاي منفي در واقع بقيه بررسي هاي شما را قانوني مي كند. طبق بررسي MIT Technology Review ، بررسي هاي منفي كه خاص هستند در واقع تمايل به نقش كاهش دهنده خطر دارند. بررسي هاي منفي كه به خوبي نوشته شده اند ، در واقع مي توانند فروش يك محصول را افزايش دهند. يك دليل اين است كه خريداران اطمينان مي يابند كه "اگر اين بدترين موردي باشد كه اين محصول براي من ايجاد مي كند ، بايد بسيار خوب باشد."

17. موارد موجود و ناموجود را واضح و آشكار قرار دهيد

هنگامي كه كالايي موجود نيست ، طرح آن محصول را در فروشگاه خود تغيير دهيد تا به خريداران نشان دهد كه در حال حاضر در دسترس نيست. به آنها اجازه ندهيد كه روي صفحه محصول جداگانه كليك كنند ، گزينه ها را بررسي كنند و نظرات را بخوانند ، فقط بدانند كه در دسترس نيست و فقط وقت خود را تلف كردند.

18. دكمه هاي متعدد پرداخت را نشان دهيد

وقتي صفحات محصول شامل تصاوير ، توضيحات ، فيلم ها ، سوالات متداول ، مشخصات سازنده ، بررسي ها ، محصولات مرتبط و ساير جزئيات باشد ، صفحه مي تواند بسيار طولاني شود. به خريداران كمك كنيد خريد خود را با خريد اصطكاك كمتري از جمله دكمه هاي پرداخت در بالا و پايين صفحه انجام دهند.

19. سرعت فروشگاه آنلاين خود را افزايش دهيد

اگر فروشگاه شما كند است و بارگيري محصولات مدت زمان زيادي طول مي كشد ، خريداران بايد گزاف گويي كرده و براي خريد به يكي از رقباي شما مراجعه كنند. وقتي صحبت از تجارت الكترونيكي مي شود ، سرعت مهم است. هرچه فروشگاه شما سريعتر بارگيري و كار كند ، فروش بيشتري نيز انجام خواهيد داد.

تمام تصاوير را بهينه كنيد ، آنها را در ابعاد مناسب براي طراحي سايت خود برش دهيد و آنها را نه فقط براي جستجوگرها ، بلكه براي اندازه و سرعت بهينه كنيد.

20. طراحي فروشگاه آنلاين را ساده و واضح نگه داريد

مصرف كنندگان بايد قبل از اينكه متوجه طراحي وب سايت شوند ، محصولات فروش را متوجه شوند. طراحي وب سايت براي يك فروشگاه آنلاين بايد ساده ، تميز و عاري از بهم ريختگي باشد. اين بايد باعث درخشش محصولات شود و تمام توجه به موارد فروش را حفظ كند.

در هر مرحله از فرآيند خريد ، آنچه در صفحه نمايش داده شده را ارزيابي كنيد و تمام حواس او را پرت كنيد غير ضروري ، به ويژه هنگام پرداخت.

21. بررسيهاي صفحه را اضافه كنيد

آيا مي خواهيد فروش خود را افزايش دهيد؟ براي تأييد مجدد خريد از شما تصميم بسيار خوبي در نظر داشته باشيد كه به مشتريان صفحه خوشحال خود نظرات يا نظرات خود را اضافه كنيد.

22- هزينه حمل و نقل را زودهنگام اعلام كنيد

هنگام چك كردن ، خريداران آنلاين را با هزينه حمل و نقل متعجب نكنيد!

در دنياي آمازون پرايم و زاپوس ، حمل و نقل رايگان در حال تبديل شدن به عادي مورد انتظار است. اگر مشتريان مجبورند هزينه هاي حمل و نقل را پرداخت كنند يا مبلغ مشخصي را براي به دست آوردن حمل و نقل رايگان هزينه كنند ، دقيقاً همان شرايط را زودهنگام اعلام كنيد و اغلب آنها را انتخاب كنيد و در هر زمان به آنها اين امكان را مي دهيد كه هزينه حمل و نقل را براي مقصد بررسي كنند.

23. از برچسب هاي مناسب براي سئو محصول استفاده كنيد

اطمينان حاصل كنيد كه فروشگاه تجارت الكترونيك شما از برچسب هاي مناسب براي بهينه سازي بهتر موتور جستجو و افزايش ترافيك جستجوي ارگانيك استفاده مي كند. به عنوان مثال ، اطمينان حاصل كنيد كه در صفحات محصول:

H1 تك نام PR است
عنوان هاي فرعي در توضيحات محصول از H2 استفاده مي كنند.
و در صفحات دسته بندي محصولات:
عنوان دسته از تك H1 استفاده مي كند.
نام محصولات نمايش داده شده در صفحه دسته از H2 استفاده مي كند.

24. از عناوين مشخص محصول استفاده كنيد

به عناوين محصول خود علاقه مند نشويد. آنها را واضح ، مشخص و واضح نگه داريد. اگر كالايي كه مي فروشيد داراي شماره قطعه خاصي است ، شماره قطعه را وارد كنيد زيرا افرادي كه به دنبال قطعه خاص هستند اغلب شماره قطعه را در جعبه جستجو تايپ مي كنند.

25. از توضيحات محصول آموزنده استفاده كنيد

هنگام نوشتن توضيحات محصول ، بله ، بايد ويژگي ها و جزئيات سازنده را در آن بنويسيد. اما همچنين بايد اطلاعاتي را كه مشتري شما به دنبال آن است براي كمك به آنها در تصميم گيري خريد درج كنيد.

به عنوان مثال ، اگر تيشرت مي فروشيد ، به خريداران اطلاع دهيد كه:
در اولين شستشو ممكن است كوچك شود
پس آنها بايد دو سايز بالاتر را سفارش دهند

26. اقلام پرفروش را به نمايش بگذاريد

هنگام طراحي فروشگاه آنلاين همه در يك تجارت الكترونيكي يا در نظر گرفتن استخدام يك فريلنسر يا شركت طراحي وب سايت فروشگاه آنلاين ، اطمينان حاصل كنيد كه توانايي نمايش محصولات خاص را داريد.

به عنوان مثال ، ممكن است بخواهيد:

محبوب ترين محصولات خود را در بالا برجسته كنيد.
محصولات فصلي را در بالا به نمايش بگذاريد.
محصولات شركت خاص يا محصولات فروش را مشخص كنيد.

27. اعتماد مشتريان را جلب كنيد

هنگامي كه صحبت از امنيت مي شود ، يك نظرسنجي توسط Econsultancy نشان مي دهد كه 48٪ از خريداران بالقوه مي گويند وجود نشانه هاي اعتماد براي اطمينان خريداران باعث اعتماد بيشتر آنها به يك وب سايت مي شود. گرچه ممكن است بسياري از خريداران دقيقاً معني مهر را درك نكنند ، اعتماد بيشتر بر اساس احساسات است تا درك جزئيات و مزاياي فن آوري ، و بيشتر مردم بر اساس احساسات خريد مي كنند. گرفتن گواهي اي نماد و ssl ميتواند امنيت سايت و مشتري را تامين كند.

28. طراحي فروشگاه اينترنتي را سازگار با موبايل كنيد

بعنوان يك طراح كه روزانه در وب سايت ها طراحي و كار مي كند ، دشوار است تصور كنيد كسي وب سايتي ايجاد كند كه پاسخگو نباشد و از نظر تلفن همراه بهينه نباشد ، چه رسد به اينكه يك فروشگاه آنلاين داشته باشد. گرچه طراحي ريسپانسيو ممكن است پنج سال پيش اختياري بوده باشد ، امروز اين يك الزام است و وقتي صحبت از تلفن همراه مي شود ، منظور ما فقط طراحي ريسپانسيو نيست ، بلكه بهينه سازي پرداخت تلفن همراه PayPal One Touch و كيف پول هاي ديجيتالي هستند

طراحي فروشگاه آنلاين ضعيف و تجربه نااميدكننده خريد باعث از بين رفتن مشتريان ، آسيب رساندن به نام تجاري شما و كاهش فروش مي شود. اما صاحبان فروشگاه آنلاين مي توانند با داشتن يك استراتژي هوشمند ، طراحي عالي و مهندسي دقيق ، اطمينان حاصل كنند كه خريد آسان و سريع است. در نتيجه ، پرسشهاي پشتيباني كمتري ، خستگي كمتر و مشتريان خوشحال و راضي تر ، كه به نوبه خود ، به معناي فروش بيشتر و سود بيشتر است - و چه كسي اين را نمي خواهد!

با فروشگاه ساز اوژن يك فروشگاه قابل اطمينان راه‌اندازي كنيد

 

امتیاز:
بازدید: 6
برچسب:
:
[ 1399/9/15  ] [ ۰۷ ] [ surmysuu ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
چت باکس
امکانات وب